Brev:
Natspiseri
28. januar 2008
Alder:
5 mdr.
Natspiseri
Hej
Jeg har en stor 5 1/2 måneds dreng på 8,5 kilo (han er dog mere lang end tyk).
Vi har forsøgt at fylde grød og mos i ham, siden han var fire måneder, men nu har han endelig forstået, at det skal sluges og ikke spyttes ud igen under grin og spjætten. Så det er jo godt.
Mit porblem er, at han trods masser af amning i løbet af dagen, og trods to gange grød/mos (han spiser vel, hvad der svarer til nogle spiseskefulde hver gang), stadig vågner omkring hver halvanden time hele natten igennem for at amme. Og det er helt klart mit indtryk, at det er sult, der vækker ham (jeg genkender efterhånden, når han vågner pga. drømme, mavevrøvl eller andet).
Hvad gør jeg for at få noget mere nattesøvn, og så han ikke er så sulten i løbet af natten????